دیابت کودکان Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

ما کلینیک دیابت و غدد را راه‌اندازی کردیم تا در هر زمان و مکان به پزشکان متعهد و مجرب دسترسی داشته باشید و در وقت و هزینه خود، صرفه‌جویی کنید.

شرایط بیمه ش خیلیییییییییییییییییییی سخته.از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر در کمیسیون پزشکی شامل دریافت میشه.

ورزش منظم، رژیم غذایی دیابتی‌ها و مصرف داروهای ادرارآور از دیگر علل رابطه بین دیابت نوع دو و لاغری هستند.

اگر دیابت دارید، بدن شما انسولین کافی تولید نمی‌کند یا به خوبی از آن استفاده نمی‌کند. سپس گلوکز در خون باقی می‌ماند و به اندازه کافی وارد سلول‌ها نمی‌شود.

اگر شما دیابتی هستید و باردار شوید، می توانید یک بارداری طبیعی و سالم داشته باشید ، اما برای جلوگیری از اضافه وزن و قند خون بالا باید اقدامات اضافی را انجام دهید. عادت های زندگی (خوردن در درجه اول سبزیجات و پروتئین بدون چربی و ورزش روزانه) از بروز مشکلات در دوران بارداری جلوگیری می کند.

 جوانانی که اضافه وزن یا ژن چاقی دارند، یکی از اقوام درجه یک آن‌ها دیابت نوع دو داشته، از نژاد با ریسک بالا هستند یا نشانه مقاومت انسولینی دارند بیشتر در مرض ابتلا به دیابت تیپ ۲ هستند.

رگه‌های تیره روی پوست، که آکانتوسیز نیگریکانز نامیده می‌شود.

اگر میزان انسولین مورد نیاز از طریق غذا، کاهش وزن، ورزش یا داروی ضد دیابتی تامین نشود، بیمار باید انسولین مصرف کند.

در واقع بدن برای انجام فعالیت‌ها و تامین سوخت‌وسازش به قند نیاز دارد، اما در مبتلایان به دیابت شیرین غیروابسته به انسولین، بدن کربوهیدرات را از غذا جدا و آن را به قند تبدیل می‌کند.

آزمایش قند رندوم یا تصادفی آزمایشی است که در هر ساعتی از روز می‌تواند انجام شود.

در دیابت نوع دو سطح گلوکز یا قند خون بسیار بالا بوده، گلوکز منبع اصلی انرژی شماست و از غذاهایی به وجود می‌آید که می‌خورید. هورمونی به نام انسولین به گلوکز کمک می‌کند تا وارد سلول‌ها شود و به آنها انرژی بدهد.

اگر دیابت کودکان این بیماری را داشته باشید ، ورزش بسیار مهم است. ورزش باعث حساسیت بیشتر سلول ها به انسولین شده و گلوکز را از خون بیرون می کشد. این باعث کاهش قند خون می شود و از همه مهمتر ، انرژی بهتری به شما می دهد زیرا گلوکز به سلولها منتقل می شود.

سیب، چای، چای سبز، پیاز، کلم و دانه‌ها و گیاهان دارویی مثل گل راعی، ژینکوبیلوبا و آقطی سرشار از فلاونوئید هستند که به درمان دیابت تیپ ۲ کمک می‌کنند. از جمله گیاهان دارویی برای کنترل و درمان این بیماری عبارت‌اند از:

روش‌های مختلفی برای تشخیص بیماری دیابت وجود دارد، اما بهترین راه برای تشخیص، آزمایش قند خون است که میزان قند خون به‌صورت دوره‌ای بررسی می‌شود. افرادی که شاخص توده بدنی بالاتر از ۲۵ دارند و افراد بالای ۴۵ سال بهتر است مرتبا آزمایش قند خون بدهند.

Report this wiki page